نشانی : البرز . فردیس . شهرک ناز . خیابان بازار چه . خیابان دهم . رو به روی مجتمع لادن ۳ . انتهای بن بست اقدامی . ساختمان رادمهر

موسسه خیریه توانبخشی سرای رادمهر

موسسه خیریه توانبخشی سرای رادمهر
شماره ثبت : ۶۲۱
شناسه ملی : ۱۰۱۹۵۰۱۰۷۵۷
تاریخ تاسیس : ۰۷ / ۱۱ / ۱۳۹۲

مدیر عامل : فاطمه هاشمی
رئیس هیات مدیره : مهدی مومنی مقدم
اعضاء اصلی : آقایان محمد رضا مومنی مقدم . عبدالصمد نعمتی آقا ملکی و خانم مه ناز جهانشاهی

مرکز توانبخشی رادمهر بعد از گذشت یک سال از فعالیت رسمی خود تصمیم گرفت تا در جهت گسترش فعالیت های خود در زمینه ی خدمت به جامعه کم توانان ذهنی اقدام به تاسیس موسسه ی حقوقی در قالب خیریه نماید . اهداف بلند مدت موسسه در قالب تاسیس کارگاه تولیدی و بسته بندی محصولات . تاسیس مراکز همگون در رده های سنی زیر ۱۴ سال در دو جنسیت دختر انه و پسرانه . ایجاد اشتغال پایدار . تامین و تجهیر مسکن . طرح ازدواج حمایت شده فرزندان تحت پوشش خود . حضور پر رنگ در طرح ها و فعالیت های اجتماعی و …… در حقیقت عامل اصلی این ایده بود و همین مساله باعث شد تا در بهمن ماه سال ۱۳۹۲ و پس از طی مرحل اداری و ثبتی و دریافت مجوزهای اولیه موسسه فوق ثبت گردد .
در حال حاضر و با توجه به اینکه در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ مرکز ( خانه ی ) رادمهر از استان تهران به استان البرز شهرستان فردیس انتقال یافت لذا در تلاش هستیم تا شرایط انتقال پروانه موسسه رادمهر را نیز از استان تهران به استان البرز فراهم کنیم . مقدمات و درخواست اولیه در خصوص انتقال پروانه ی موسسه صورت گرفته لذا طی مراحل اداری و در نهایت دریافت مجوز نهایی انتقال در این خصوص کمی زمان بر میباشد . بدیهی است تجمیع فعالیت در یک استان میتواند باعث بالارفتن سطح تمرکز مدیران این مرکز در خصوص برنامه ریزی بهتر و بهینه تر در جهت ایجاد استقلال فردی برای فرزندان تحت پوشش و نگهداری خود باشد .
در تلاش هستیم تا با یاری خداومند متعال و با انتقال موسسه به استان البرز و برنامه ریزی های انجام شده چشم اندازی روشن از ۵ سال آینده را برای موسسه و فرزندان داشته باشیم .

مرکز شبه خانواده شبانه روزی سرای رادمهر

ویژه پسران دارای نارسایی هوشی رشدی بالای ۱۴ سال
تحت نظارت بهزیستی استان البرز

نشانی : البرز . فردیس . شهرک ناز . خیابان بازار چه . خیابان دهم . رو به روی مجتمع لادن ۳ . انتهای بن بست اقدامی . ساختمان رادمهر
.